Технічні характеристики Mitsubishi Outlander*
Двигун
|
бензиновий з електронним вприском , MIVEC
|
Електронні системи
|
ABS, EBD, BAS, MASC, MATC, HSA
|
Коробка передач
|
CVT INVECS-III
|
CVT INVECS-III - Sport mode |
Тип привода
|
2WD
|
4WD
|
Об'єм, куб.см
|
1998
|
2 360
|
Потужність, к.с./об/хв
|
145 / 6000
|
167 / 6000
|
Макс. обертальний момент Нм/об.хв.
|
196 / 4200
|
222 / 4100
|
Довжина, мм
|
4 655
|
Ширина, мм
|
1 800
|
Висота, мм
|
1 680
|
Колісна база, мм
|
2670
|
Дорожній просвіт, мм
|
215
|
Споряджена маса, кг
|
1415
|
1480
|
1495
|
Повна маса, кг
|
1985
|
2210
|
Витрата пального л/100 км
|
|
|
|
міський цикл
|
9
|
9,8
|
10,6
|
заміський цикл
|
6,7
|
6,7
|
6,4
|
комбінований цикл
|
7,5
|
7,8
|
7,9
|
Розгін 0-100 км/год., с
|
11,5
|
12,0
|
10,5
|
Максимальна швидкість, км/год.
|
190
|
185
|
195
|
Об'єм паливного баку, л
|
63
|
60
|
Підвіска
|
|
передня
|
Незалежна, типу Макферсон зі стабілізатором поперечної стійкості |
задня
|
Незалежна, багатоважільна зі стабілізатором поперечної стійкості |
Гальма
|
|
передні
|
вентильовані дискові |
задні
|
дискові |
Шини
|
215/70 R16
|
215/70 R16 / 225/55 R18
|
225/55 R18
|
* - виміряно Mitsubishi Motors
|
|
|
|
|
|
|
|
ABS (Anti-Lock Brake System) - електронна антиблокувальна гальмівна система, яка допомагає уникнути блокування коліс під час раптового гальмування або під час гальмування на слизькій дорозі. |
EBD (Electronic Brake-Force Distribution) - електронна система розподілу гальмівних зусиль, яка оптимально розподіляє гальмівні зусилля між колесами в залежності від розподілу ваги автомобіля по осях і зчеплення коліс з дорожнім покриттям. |
BAS (Brake Assist) - система, яка допомагає водію в критичній ситуації реалізувати максимальне зусилля на педалі гальм в перші ж миті екстреної зупинки. Система оцінює не зусилля натискання на педаль гальм, а її швидкість і на основі цього задіює весь потенціал гальмівної системи. |
MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve Electronic Control System) - електронна система зміни фаз газорозподілу, яка забезпечує поєднання високого обертального моменту в широкому діапазоні обертів і високої економічності. |
CVT (continuously variable transmission) - Варіатор - безступінчата коробка передач, в якій передавальне число змінюється плавно. В режимі ручного вибору передач (Sport mode) має 6 фіксованих положень (передач). |
MASC (Mitsubishi Active Stability Control) - активна система стабілізації курсової стійкості, яка розпізнає появу заносу, управляючи як гальмівним зусиллям на усіх 4 колесах, так і тягою автомобіля (дросельною заслінкою та / або подачею палива) |
MATC (Mitsubishi Active Trace Control) - динамічна система контролю гальмівних зусиль. Замінює протибуксувальну систему і механічне блокування переднього і заднього диференціалів. |
НSA (Hill Start Assist) - Система яка запобігає відкату автомобіля при початку руху на крутих схилах. |
INVECS-III (Intelligent and Innovative Vehicles Electronic Control System) - електронна система, що адаптує роботу автоматичної коробки передач, під індивідуальну манеру водіння. Електронний блок керування аналізує стиль керування і на підставі цього змінює алгоритм перемикання передач. |
Sports Mode - ручний режим перемикання передач на автоматичній коробці передач INVECS-II дозволяє водію самостійно перемикати передачі, переміщаючи важіль автоматичної коробки відповідно вперед «+» або назад «-». |
|